میرک کراشر

وایت برد و کاربرد های آن در محیط های آموزشی

محیطی زیبا با وایت برد شیشه ای

بهترین محصول برای افراد خاص با سلیقه های خاص که دوست می دارند محیط آموزشی آنها منحصر به فرد بوده و تخته وایت برد شان محیط را زشت نکرده که هیچ بلکه زیبایی دو چندان به محیطشان دهد فقط و فقط وایت برد شیشه ای بدون فریم شیشه سکوریت پشت چاپ سفید میباشد…که به مانند یک تابلو نقاشی به محیط کار شما زیبایی میبخشد.
اما زیبایی وایت برد شیشه ای تنها حسن آن نمیباشد و مزیت های بسیاری دارد…از دیگر امتیازات وایت برد شیشه ای میتوان به نوشتن خوشایندتر روی آن حتی با استفاده از ماژیک های غیر مرغوب و حتی غیر وایت برد و مهمتر از آن پاک شدن مطالب نوشته شده روی تخته وایت برد شیشه ای به راحتی هر چه تمام تر اشاره کرد.
وایت برد

باید توجه داشته باشین که به هیچ عنوان در سطح وایت برد شیشه ای رد ماژیک یا حتی هاله های رد ماژیک به جا نمی ماند و پس از پاک شدن به روز اولیه خود باز میگردد که این امتیاز شاید مهمترین امتیاز وایت برد شیشه ای نسبت به همنوع وایت برد مغناطیسی خود میباشد…
برای اشاره به دیگر حسن وایت برد شیشه ای نسبت به وایت برد مغناطیسی باید به قیمت نسبتا بالای خرید ماژیک های وایت برد اشاره کرد که برای استفاده برای وایت برد مغناطیسی باید حتما بهترین نوع استفاده شود تا براحتی پاک شود که این امر در دراز مدت هزینه بالایی برای شما در بر میگیرد که وایت برد شیشه ای این هزینه را از گردن شما برداشته و شما میتوانید با استفاده ارزانترین ماژیک در بازار براحتی بدون هیچگونه مشکلی مطالب را نوشته و پاک کنید..

توجه داشته باشین هنگام خرید وایت برد شیشه ای حتما وایت برد شیشه ای خریداری کنید که پشت آنها با رنگ سفید پوشیده شده و اصطلاح پشت چاپ سفید هستند چون این امر باعث میشود مطالب نوشته شده روی وایت برد شیشه ای بیننده رادچار دوبینی نکند….

تخته وایت برد

خرید خوب خرید با ضمانت

همیشه تبلیغ کار خوب دلیل ۱۰۰%کیفیت خوب کالا نیست و در برخی موارد دیدیه شده که اصلا محصول خریداری شده کیفیت تعریف شده را ندارد….بهترین راه کار برای جلوگیری از خریدی بی کیفیت خرید محصولیست که دارای کارت ضمانت (ضمانتنامه) باشد….تمامی محصولات این شرکت دارای کارت گارانتی (۱۲ماهه)تعویض در صورت عدم جلب رضایت مشتریان گرامی میباشد..

 

مهمترین محصول در رشته ما وایت برد مغناطیسی و وایت برد شیشه ای است که بدلیل مشکلاتی که معمولا کاربران قبلا با آن سرکار داشته اند…تمامی وایت برد مغناطیسی و وایت برد شیشه ای این شرکت دارای گارانتی تعویض(وارانتی) میباشد…شما مشتریان گرامی دیگر با خیالی آسوده میتوانید قبل از خرید از کیفیت تخته وایت برد اطمینان حاصل فرمایید…فراموش نکنید هنگام خرید تخته وایت برد مغناطیسی و وایت برد شیشه ای حتما کارت گارانتی طلایی را همراه فاکتور دریافت نمایید و در نگهداری آن دقت نمایید….امیدواریم از خرید محصولات از این شرکت رضایتمندی کامل را داشته باشین….

☑️تابلو اعلانات لاکچری ☑️

امروزه دیگر تنها نصب یک تابلو اعلانات در ساختمان های اداری یا آپارتمانی که فقط وظیفه نصب کاغذ را دارا باشند برای مشتریان کافی نیست ودر واقع اتنظارات بیشری از نصب یک تابلو اعلانات در ساختمان دارند…مهمترین بخش از توقعات خریداران گرامی زیبایی تابلو اعلانات است چون امروزه هم ساختمان های اداری و هم ساختمان های مسکونی دارای لابی میباشند که بسیار شیک طراحی شده اند و باید تابلو اعلاناتی در لابی نصب شود که در خور یک لابی شیک باشد.

خبر خوش اینکه این مجموعه با طراحی متنوع انواع تابلو اعلانات های لاکچری (شیشه خور و بدون شیشه) توانسته تا حد بسیار بالایی نیاز شما مشتریان گرامی را فراهم سازد…دیگر خواسته مشتریان ساختمان های مسکونی مشکلی است که آنها با قبض های ارسالی دارند و علاقه دارند در تابلو اعلانات جایی نیز برای قرار دادن به این قبض ها تعبیه شده باشد.

وایت برد

که در تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری این خواسته نیز فراهم میگردد…تابلو اعلانات آپارتمانی لاکچری با داشتن محفظه قبض ها(آب-برق-گاز-تلفن) از ریخته شدن قبض ها روی زمین یا گم شدن آنها جلوگیری میکندو همینطور که گفته شد زیبایی دو چندانی به لابی یا راهروی شیک شما میدهد…لازم به ذکر است در ساخت این نوع تابلو اعلانات ها از جنس ام دی اف برای کلاف کار و دور آن با لبه پی وی سی و نمای آن از مولتی طلایی بسیار زیبا استفاده گردیده است….

و همچنین این تابلو ها با دو طراحی بدون شیشه و قفل برای کسانی که احتیاجی به قفل دار بودن ندارند و مدل شیشه دار و قفل دار برای مشترانی که لازم میدانند که حتما تابلو قفل شود….امید است حس مطلوبی با خرید تابلو اعلانات های لاکچری آپارتمانی داشته باشین

☑️چگونه وایت برد جایگزین بلک برد شد☑️
در زمان های گذشته در تمامی مدارس ها از بلک برد(تخته سیاه) برای تدریس استفاده می شد که اساتید مجبور به تحمل ریز گردهای گچ هنگام نوشتن و مخصوصا پاک کردن تخته بودند.

این تنها مشکل برای اساتید نبود و سختی دیگر سخت پاک شدن سطح تخته سیاه بود و بسیار دیده میشد که مجبور به خیس کردن تخته پاکن برای تمیز کردن تخته بوده و این کار باعث میشد تا دقایقی مراحل تدریس به تاخیر افتاده تا تخته سیاه خشک شود…دیگر مشکل هم گردو خاک حاصل ازگچ روی لباسهای اساتید بود…در واقع تنها دلیل تحمل این تخته ها نبودن گزینه دیگری بود.

بعد از گذشت چندین سال این تخته وایت برد بود که توانست با یک شیب ملایم رفته رفته خود را جایگزین تخته سیاه کند و دلیل این شیب ملایم بی عیب نبودن تخته وایت برد ها بود و در واقع در حالی که این نوع تخته براحتی روی آن مینوشتند و به راحتی پاک میکردن ولی دو ضعف بسیار بزرگ داشتند…یک اینکه قیمت بالای ماژیک مصرفی نسبت به گچ نمی توانست مدیران را موجاب کند تن به این هزینه ها دهند.

دلیل بعدی نیز رفلکس(بازتاب نور) تخته وایت بردها بود و در واقع اساتید که سالها با تخته سیاه تدریس میکردند نمیتوانستند این رفلکس نور را تحمل کنند و در واقع ترس از روبرو شدن از اعتراض دانشجویان داشتند…ولی رفته رفته مدیران راضی به خرید ماژیک شدند و همچنین کم کم رنگ تخته وایت برد نیز بهتر شد و کم کم رفلکس نور را به حداقل رساندن.

امروزه بعد از گذشت سالها نه به طور ۱۰۰% اما به میزان چشمگیری وایت برد توانسته جای خود را در بازار تدریس باز کند و تنها چند درصدی هستند که همچنان علاقه به تدریس سنتی دارند… دیگر فروش گرین برد برای مدارس محروم از امکانات بالا یا کافی شاپ های علاقه به نوستالژی محدود شده..

 

در چند سال اخیر نیز رقیبی برای تخته وایت برد های مغناطیسی پیدا شده که آن وایت برد های هوشمند میباشند که باید نشست و دید که وایت بردهای هوشمند چقدر وقت احتیاج دارند برای گرفتن بازار… هرچند بخاطر قیمت به مراتب بالاترنسبت به وایت برد مغناطیسی کار بسیار سختی پیش روی تخته وایت برد هوشمند است